Adobe Muse CC 2014.2.0.569   طراحی سایت بدون نیاز به کد نویسی

Adobe Muse CC 2014.2.0.569 نرم افزار قدرتمند و بسیار کارآمد به منظور طراحی وب سایت می‌باشد که به طراحان اجازه می‌دهد بدون کد نویسی اقدام به طراحی صفحات وب کنند. رابط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه به Flash Catalyst است . هم چینین گفته شده محیط توسعه آن برای کاربران InDesign نا آشنا نخواهد بود ، این نرم افزار در واقع بسیاری از امکانات نرم افزارهای قبلی شرکت ادوب مانند InDesign و Illustrator را در خود دارد و کاربرانی که قبلاً از این نرم افزار‌ها استفاده کرده باشند راحت‌تر می‌توانند از محصول تازه بهره ببرند . محیط کاربری این نرم افزار شباهت زیادی با دیگر نرم افزارهای ساخت شرکت ادوب و به خصوص فوتوشاپ دارد و افرادی که با این نرم افزار آشنا باشند به سرعت می‌توانند از امکانات آن برای طراحی وب سایت‌های تعاملی با امکانات مختلف چند رسانه‌ای بهره ببرند .


موضوعات مرتبط: نرم افزار ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:Adobe Muse CC, | 10:51 | نویسنده : A.A |

Adobe Captivate v8.0.1 x86/x64   ساخت آموزش های مجازی

Adobe Captivate v8.0.1  نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت آموزش‌های چند رسانه ای می‌باشد که با توجه به امکانات گسترده و ابزارهای مختلف موجود در آن کاربران می‌توانند بسیاری از نیازهای خود را در این زمینه برطرف نمایند. به کمک این ابزارها کاربران می‌توانند آموزش‌های خود را به صورت تصویری آماده سایز نموده و یا دوره‌های آموزشی را با قوانین مربوط به خود برای کاربران ارائه نمایند. قابلیت پرسش از کاربران دوره‌ها و طراحی امتحانات مجازی از ویژگی‌های دیگر این نرم افزار می‌باشد. این نرم افزار قدرتمند با ویژگی‌ها و ابزارهای فراوان یکی دیگر از تولیدات کاربردی کمپانی بزرگ نرم افزاری یعنی شرکت Adobe می‌باشد.


موضوعات مرتبط: نرم افزار ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:Adobe Captivate, | 10:42 | نویسنده : A.A |

Adobe After Effects CC 13.1.1 افکت گذاری روی فیلم

Adobe After Effects CC 13.1.1 به کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت‌های مختلف می‌دهد. برای استفاده از این نرم افزار محدودیتی وجود ندارد و می‌توان در امور مختلف از آن بهره مند شد. فیلم ، کارتون ، ویدیوهای موبایل و اینترنت از جمله مواردی است که می‌توان از این نرم افزار در آنها استفاده کرد. می‌توانید بر روی فیلم‌ها و فایل‌های ویدیویی خود با فرمت‌های مختلف ، افکت‌های جذاب ایجاد کنید و برای زیبایی آنها بیافزایید و در نهایت ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما یکی از مشخصات همیشگی نرم افزارهای شرکت ادوبی نیز در این نرم افزار از یاد نرفته و آن امکان استفاده کاربران کاربران حرفه ای و مبتدی است که هرکدام می‌توانند با توجه به نیاز و دانش خود از امکانات نرم افزار بهره مند شوند.


موضوعات مرتبط: نرم افزار ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:Adobe After Effects CC, | 10:32 | نویسنده : A.A |

Adobe AIR 15.0.0.293 Final + SDK   موتور اجرای نرم افزار های ساخته شده با ادوب ایر

Adobe AIR 15.0.0.293 Final یک Runtime مرتبط با فعالیتهای سیستم ایجاد میکنه! در اینصورت شما در هر لحظه و در هر  مکان توانایی استفاده از این مجموعه رو خواهید داشت! و این عملا اولین  قابلیت یک برنامه تحت Desktop رو برای برنامه‌های شما فراهم میکنه! اما  علاوه بر این فرق ساختاری تفاوت‌های دیگه هم هست که این دو پروژه رو بکلی  از همدیگه متمایز میکنه.


آنچه که باید از Adobe Air بدونیم :

اولین نکته ای که باید در مورد Adobe  Air در نظر گرفت این هستش که شما در این Runtime قابلیت استفاده از فایل ‌های Swf,Htm,JS,Css,…. در کنار هم دیگه رو خواهید داشت. این قابلیت عملا  شما رو به IDE یا توانایی خواصی محدود نمی‌کنه!
این Runtime به صورت Cross – OS طراحی  شده. در حقیقت شما بعد از طراحی Application خودتون میتونید اون رو برای OS ‌های مختلف Deploy کنید.
Adobe Air مجموعه تکامل یافته ای از  فرامین Java Script و Action Script رو در اختیار برنامه نویس قرار میده.  این عمر قابلیت‌های بیشتری رو در اختیار Developer قزار خواهد داد.در حال حاظر Adobe AIR چیز نا آشنایی به  حساب نمیاد و مدتیه که به عرصه وارد شده. اما خیلی‌ها هستن که یا این  تکنولوژی اصلا براشون جالب نیست, و یا اینکه هنوز مفهوم اصلی این تکنولوژی  رودرک نکردن. و از اونجایی که محتوای وب فارسی هنوز مطالب زیادی در مورد  این تکنولوژی ارایه نداده خیلی از برنامه نویس‌ها هم زحمت یه همچین کاری رو  به خودشون نمیدن.


موضوعات مرتبط: نرم افزار ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:Adobe AIR, | 10:27 | نویسنده : A.A |

Adobe Flash Player 15.0.0.189 Final مشاهده فایل فلش

Adobe Flash Player 15.0.0.189 Final فایل‌های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب فلش پلیر Adobe Flash Playerگستره ی وسیعی در کامپیوتر‌ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می‌توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل‌ها نداشته باشد از کلیپ‌ها و بازی‌ها و بسیاری از آموزش‌های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی‌ها و پخش کننده‌های آهنگ و فیلم تحت وب و … ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر – Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی‌گیرد و کاربران در اجرای فایل‌ها دچار مشکل می‌شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می‌توانید در ادامه دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: نرم افزار ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:Adobe Flash Player, | 10:25 | نویسنده : A.A |

http://vatandownload.com/img/dlarchive/ProfiCAD.jpg

نرم افزار ProfiCAD یک نرم افزار بیسار ساده و در عین حال سریع در زمینه ساختن مدارهای الکتریکی و ترسیم مدارهای فنی میباشد اگر چه این نرم افزار محیط کاربری آسانی دارد ولی توانائی آن در زمینه انجام کارهای حرفه ای میباشد ، محیط این نرم افزار تا حدودی گرافیکی نیز میباشد و لذا کاربری که با آن کار میکند به هیچ وجه احساس خستگی نخواهد کرد.


موضوعات مرتبط: نرم افزار ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:الکترونیک, | 12:29 | نویسنده : A.A |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.